Min belöning

Hej!

Sitter nu hemma efter en händelserik och häktisk dag i skolan.
Kilade upp till kursansvarigs arbetsrum innan dagens slut och fick då tillbaka föregående veckas två tentor. Det var två riktiga glädjebesked jag fick med mig i min väska hem!



Eftersom att jag i allmänhet tycker att fler studerande borde vara stolta över det de gör och de resultat de åstadkommer, så tycker jag även att man borde uppmuntra och ge sig själv någon form av belöning då och då. Jag börjar idag och har därför skickat efter denna somriga, ljusa cardigan som utan tvekan kommer bli en favorit i vår.

I övrigt är det mycket både i och runt om skolan för tillfället. Man hinner liksom inte andas ut mellan alla olika moment. Därav har det blivit dåligt med fotagrafering det senaste, men imorgon lovar jag ändring på den fronten :-)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0