Några fynd



Hej på er allihopa :-)

Nu är det helg igen och det innebär ledighet och roligheter.
Idag har jag, Fredrik och kusinen varit på Hjulet i Vårgårda. Det vi egentligen letade efter hittade vi inte, men jag fick med mig några fynd som jag bara inte kunde motstå. Bland annat denna fina tavla och den söta, lilla ljuslyktan från höganäs keramik. För tillfället pryder de tillsammans med lite annat min tavelhylla.

Nu börjar klockan närma sig sex och det är snart dags för lite matlagning tillsammans med min käraste. Ikväll blir det en mysig hemmakväll i enbart varandras och kattens sällskap. Hoppas att ni får en lika härlig lördagkväll som jag :-)


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0