Vitt smyckesträd i trä


Hejsan!

Idag är jag ledig, så därför tog jag mig sovmorgon och därefter åt jag frukost i sängen nedbäddad under mitt varma täcke och tittade på en film. En mysig start på dagen :-) Nu precis har jag pillat lite med mitt smyckesträd. Det finns många smyckesträd nu som har en liten ask längs ned där man kan lägga örhängen mm, men jag tycker att detta är så oerhört fint pga att det är i 3D. Naturtroget och verkligen jättefint!

Snart bär det av hem till mormor och morfar och ikväll ska jag träffa Aida. Jag har längtat hela veckan, så ikväll kan jag lova att det blir prat om allt och inget ända tills dess att jag beger mig hemåt igen. Hon är en helt underbar person!


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0