Krokigt

Goddag!

Tog mig en välbehövlig sovmorgon idag. Det gäller att passa på när man inte ska stressa iväg till skolan! Nu på förmiddagen har jag gjort klart uträkningarna till näringsläran, så nu är det bara sammanställning och reflektion som återstår. Det blir den lätta och intressanta delen.
Frågan är, hur nyttig/onyttig har jag egentligen varit?



Igår kväll bestämde jag mig för att behålla dessa krokar och därefter skruvade vi upp dem. Jag är jättenöjd med resultatet och ångrar inte för en sekund att jag behöll dem!
Mina småhjärtan fick äran att hänga och dingla på dessa :-)



Efter lunch åker vi och hälsar på kusin Zizzi och kusinbarn Lovis i Kinnarp. Det är alltid lika roligt att träffa dem! Speciellt när man ser hur den lilla utvecklas och får en egen personlighet :-)


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0