Överraskningar


Hej :-)

Tänk vad tiden går. I måndags var det min 21:a födelsedag.
Och jag fick massvis av fina saker som jag ska visa er en dag.
Bilderna här ovan är i alla fall två utav de första som jag tar med min nya systemkamera som jag fick av världens mest underbara Fredrik i födelsedagspresent.
Nu är det bara det luriga kvar att lära sig hur den fungerar :-)

Här ser ni i alla fall mitt senaste inköp.
Ett par ljuslyktor i ett material som liknar zink.
Just nu pryder de mitt element tillsammans med två små ljuslyktor från ikea.

I måndags bokade vi även resan till Montenegro.
Två underbara veckor i värmen blir det.
En perfekt start på sommaren efter en tung vår i skolan!


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0