Var tog våren vägen?

Hej på er! Nu sitter man inne igen och önskar att solen sken.
Jag kan höra fåglarna utifrån, men det känns långt ifrån vår för tillfället.



Igår var det loppis som gällde för hela slanten. Vi har bestämt att den dagen då vi flyttar ihop ska vi köpa begagnade, äldre bord och stolar, just för att de oftast är väldigt charmiga. Vi hittade en grupp som föll oss utmärkt i smaken igår, men tyvärr var bordet något litet. 
I övrigt hittade vi inte så mycket som vi fastnade för, men en karaff från höganäs fick följa med mig hem.




Senare, på vägen in till Borås, införskaffade jag mig dessa vårlökar som från och med igår kväll pryder karaffen och mitt nattduksbord.


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0