Ett äventyr

Tänk vad tiden går fort. Inte trodde jag att sommaren bokstavligt talat skulle flyga iväg. Sedan kan man ju fråga sig om vi ens har haft någon sommar här i Sverige. Visst har vi haft fina sommardagar, men någon lång, härlig sommar har vi då rakt inte haft.
 
Jag är tacksam för de fina semesterveckorna vi fick i Grekland och i Turkiet. Tänk vad man blir bortskämd med 45 grader och stekande sol varenda dag. Och så kommer man hem till det här. Regn, regn och kyla.
 
Nåväl, snart börjar skolan igen och jag är laddad till tusen. Det känns ofattbart att det bara är ett år kvar som student. Sedan drar det igång på riktigt, tillbaka till den tuffa verkligheten. Jag har en miljard saker jag vill göra innan dess, innan jag börjar jobba. Vi får väl det hur det blir med det.
 
 

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0