Tack!

Vill tacka alla underbara människor för att ni vill vara en del av mitt liv och dela livets alla fina stunder med mig.

Idag har jag varit på loppis med "svärmor" och "svärfar", samt Fredriks farmor.

Nu kommer snart min fina vän Love hit. Vi ska kolla på BB finalen ikväll.

Imorgon blir det Jönköping och lite sista fix inför lillebrors student som äger rum på tisdag.

Blir även en del plugg den kommande veckan. Sista skoldagen på torsdag. Finmiddag med klassen som inför nästa år kommer splittras. Känns både bu och bä.

På fredag tar Love studenten, detta ska också firas!

Och till helgen bär det av mot Grekland och Kreta med Fredrik :)))) Underbara vecka!!!!!!


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0