Morsdag

Idag är det en speciell dag, en dag som är väl värd att fira. Tänk vad många fantastiska mammor det finns i världen! Tyvärr finns det väl de som inte är de bästa förbilderna också, men jag vill tro att de gör sitt bästa, trots allt.

Jag kan med handen på hjärtat säga att min mamma är den klokaste och mest omtänksamma människa jag känner. Jag är så tacksam över att just hon är min mamma. Tack!

Dagar som denna önskar jag att farmor fortfarande fanns hos oss, att hon kunde firas på samma sätt som mormor. Att vi kunde glädjas åt att få vara tillsammans.

Samtidigt är denna dagen inte som den brukar vara, jag har åkt på feber och förkyldning, så jag får nöja mig med att höra min kära mammas röst via telefon. Vi får ta igen denna dagen i veckan som
vi har framför oss.

Hur som helst, passa på att fira era mammor så mkt ni bara kan! De är värda allt fint i livet!


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0